

שלמה עוסק באחת הסוגיות המורכבות והחשובות בעולם התיירות – כיצד אני משמר את לקוחותיי? כמו כן כיצד אני משווק לאותם לקוחות מוצרים שונים בארסנל התיירותי שלי? איך עושים את זה בצורה נעימה ואינטיליגנטית? כיצד הדבר עלול להשפיע לי על ההכנסות? סיפורו של מורה דרך שמנסה לשרוד את עולם התיירות המורכב, הצטרפו אלינו ויחד ננסה לענות על שאלות אלו.
קרדיטים:
הקדמה: אורן רנפורד ובן ארביב.
מראיין: פרופ’ יניב פוריה.
הקלטה ועריכה: ד”ר בוזי רביב.
מוזיקה: ארטליסט.
הוקלט כמטלת סיום בקורס סמינר מסכם לתואר שני בהנחיית פרופ’ יניב פוריה, המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בתמיכת היחידה לקידום איכות ההוראה והלמידה, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב










ן ארביב ואורן רנפורד, בוגרי תארים מתקדמים לניהול מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן-גוריון, חולקים את המחשבות שלהם על סוגיות בעולם התיירות תוך אפס התחשבות בהקשרים לוגים ומידע אקדמי מבוסס. פשוט שני חברים מדברים תיירות